Starostlivosť o kávovar počas karantény

Vážení espressophili! V prvom rade by sme chceli využiť túto chvíľu a popriať veľa zdravia a všetko dobré každému, kto je akýmkoľvek spôsobom postihnutý Covid-19. V druhom rade sme dostali či už od zákazníkov, alebo od vás niekoľko otázok o tom, čo robiť s kávovarom, keď musíte podnik/y zatvoriť na dlhšiu dobu. Ak sa ocitnete v takejto situácii, prečítajte si prosím naše odporúčania týkajúce sa tohto problému.

Dlhodobé nepoužívanie vášho kávovaru

Za normálnych okolností nie je ochladzovanie na izbovú teplotu pre váš kávovar optimálne, ale možno nebudete chcieť udržiavať stroj na režime ECO, alebo v prevádzkovej teplote niekoľko dní. Vypustenie zariadenia by bolo najlepšie, ale bude vyžadovať pomoc technika. Ak sa stroj znova použije do 3 mesiacov, môžete ho nechať vychladnúť na izbovú teplotu, dodržte však nasledovný postup.


Ak necháte stroj vychladnúť na dlhšiu dobu (do 3 mesiacov)

1. Uistite sa, že je zariadenie riadne vyčistené.

2. Ak je prívod vody stále otvorený, nechajte stroj vychladnúť.

3. Keď zariadenie vychladne do izbovej teploty (alebo blízko nej), vypnite prívod vody.

Odporúčame ponechať všetky elektrické káble a vodné hadice pripojené k stroju a čerpadlu (čerpadlám). Nakoniec nezabudnite zabrániť tomu, aby sa prostredie stroja, čerpadlo (čerpadlá) a systému úpravy vody dostalo veľmi blízko alebo pod bod mrazu.

Opätovné spustenie stroja (ak stroj nie je po vypnutí vypustený technikom)

1. Otvorte prívod vody.

2. Prepláchnite systém na úpravu vody (najmenej 3x).

3. Zapnite stroj, zapne sa bojler.

4. Po zahriatí:

a) Nechajte každú skupinu bežať 2 minúty.

b) Z bojlera vypustite minimálne 2 litre horúcej vody.

V nasledujúcich prípadoch požiadajte technika, aby vám pomohol s opätovným uvedením stroja do prevádzky:

1. Ak sa stroj nepoužíva dlhšie ako 3 mesiace: Pri opätovnom uvedení do prevádzky sa odporúča vypustiť stroj a znova ho naplniť. Po prvom zahriatí by sa stroj mal vypustiť a následne znovu naplniť.

2. Ak sa zariadenie dostalo na dlhšiu dobu (viac ako 24h) veľmi blízko, alebo pod bod mrazu: Stroj môže byť vážne poškodený a po pripojení na prívod vody by mohol začať tiecť.

V prípade akýchkoľvek otázok nás kontaktujte: https://www.eurosam.sk/kontakt/


Správa od tímu EUROSAM

Ak máte akékoľvek ďalšie otázky alebo sa chcete podeliť o svoje myšlienky, sme tu pre vás! Zatiaľ obmedzujeme naše aktivity iba na tie najnevyhnutnejšie – samozrejme s mimoriadnymi bezpečnostnými opatreniami – takže ak budete potrebovať nevyhnutný servis, alebo akýkoľvek tovar, bez ktorého sa vaša prevádzka nezaobíde, sme pripravený odoslať vaše objednávky. Dúfame, že sa vám dobre darí, dávajte pozor a buďte v bezpečí!

Nezabudnite zdielať

Follow by Email
Facebook
Facebook
Google+
https://www.eurosam.sk/starostlivost-o-kavovar-pocas-karanteny">
Twitter
Pinterest

Chcem odoberať nové články

Pridaj komentár